El Consejo General de Enfermería se une al Pacto por el RECUERDO para adoptar medidas inmediatas en la lucha contra el Alzheimer

El Consejo General de Enfermería se une al Pacto por el RECUERDO para adoptar medidas inmediatas en la lucha contra el Alzheimer

El Alzheimer afecta a más de 1.200.000 personas en España, lo que supone entre el 60% y el 70% de los casos de demencia. En 2050, se espera un aumento del 66% en los casos de Alzheimer, alcanzando los 3,6 millones de afectados en España.

Con el objetivo de conseguir medidas inmediatas que sirvan de punto de partida para avanzar en la lucha real contra esta enfermedad, la Confederación Española de Alzheimer y Otras Demencias (CEAFA) propone el Pacto por el RECUERDO. Su presidenta, Mariló Almagro, asegura que “el Alzheimer es cosa de todos, de la sociedad en su conjunto”.

A esta iniciativa se han sumado numerosas instituciones científicas y sanitarias entre las que se encuentra el Consejo General de Enfermería (CGE). “El envejecimiento de la población va a hacer que el cuidado de las personas con Alzheimer y otras demencias incrementen su demanda de forma significativa, tanto en nuestro sistema sanitario como en servicios sociales; y debemos estar preparados para ello”, explica Florentino Pérez Raya, presidente del CGE.

 

Nota de prensa

Arxius

Butlletí

Butlletí

* Requerit

Reglament (UE) 2016/679 del 27 d’abril de 2016 (RGPD)


D’acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del 27 d’abril de 2016 (RGPD) i la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, els informem que les dades que figuren en la present comunicació estan incloses en un fitxer de tractament de dades titularitat de COL·LEGI D’INFERMERES I INFERMERS DE TARRAGONA. Aquestes dades seran utilitzades exclusivament per l'enviament de comunicacions que puguin ser del seu interès. Les seves dades no es comunicaran a tercers, excepte per obligació legal, i es mantindran mentre no sol·liciti la seva cancel·lació o oposició. L’informem que aquestes dades seran també compartides amb l’empresa MAILCHIMP, encarregada de l’enviament i gestió del NEWSLETTER. Si desitja deixar de rebre comunicacions, revocar el seu consentiment o exercir els drets d’accés, rectificació, portabilitat, oposició, limitació o cancel·lació, pot sol·licitar-ho, en qualsevol moment, enviant un correu electrònic a l'adreça de correu electrònic [email protected], indicant a l'assumpte "Baixa comunicacions newsletter" o comunicar-ho per escrit, sempre indicant les seves dades personals a AVDA. PAU CASALS, 13, 5è 43003, Tarragona. Té dret a presentar una reclamació davant l’autoritat de control si considera que poden haver-se vist vulnerats els seus drets en relació a la protecció de les seves dades (agpd.es).

Utilitzem Mailchimp com la nostra plataforma de màrqueting. En fer clic a continuació per a subscriure's, vostè reconeix que la seva informació serà transferida a Mailchimp per al seu processament. Obtingui més informació sobre les pràctiques de privacitat de Mailchimp aquí.